maandag 3 december 2012

Teveel

Wat doe je als de jongste dochter letterlijk ziek is van sinterklaasspanning.
Je zorgt voor zo min mogelijk prikkels (dus exit sinterklaasjournaal). Lees deze blog maar eens.
Tevens zorg je voor een gespreid bedje en laat haar alle spanningen uitspugen.

Vandaag bleef ze ook nog thuis. Kijkend naar kerst met Linus (zo kan het ook wil ik bijna zeggen), terwijl ik mij vermaakte op Pinterest. Het digitale prikbord waarmee ik meters papier bespaar.
Daar zag ik het. Het perfecte we denken even niet meer aan Sinterklaas en sponsoren tevens de Hema-activiteit. Even één op één aandacht. Kleurtjes uitzoeken, rijgen (en dat valt nog niet mee als je enthousiast bent), meten of het al lang genoeg is en ophangen.

We zijn zeer tevreden!




En eventjes, heel eventjes, werd er niet aan Sinterklaas gedacht.

5 opmerkingen:

maarnietvangrijs zei

Oh gatver, al die bangmakerij ook (kutsint). Onze dames weten dat ie niet bestaat, en zo kunnen ze van alles best genieten! (al heb ik grote twijfels of ik ze naar school krijg woensdag, als 'hij' daar op bezoek komt...)
Veel geen-sint-knutselplezier!!

Sigrid zei

Nog maar 2 nachtjes en hij is weer weg. Mooie knutsels hebben jullie gemaakt.

Nicole zei

Joran loopt ook al 2 weken door het huis te stuiteren. Maar goed, Imke is er ook nog en die wil wel meepraten in de klas over het sinterklaasjournaal dus we ondergaan het maar en we zijn blij als de goede lieve sint woensdag weer voor een jaar vertrekt. Woehoe!!!

MN zei

Gelukkig is zoon van z'n geloof af en is het juist erg genieten dit jaar. Geen of alleen sporadisch een sinterklaasjournaal en wel gedichten- en surpriselol. Wij balen juist van de snelle overgang naar kerst vooral omdat we zaterdag pas sinterklaas vieren. In de supermarkten lijkt het wel of sinterklaas alweer over is en dringen de kerstkransjes zich alweer op.
Goed idee om juist nu mooie slingers te maken voor alle andere leuke feestjes naast de decemberstressfeesten.

Unknown zei

Leuke slinger!