woensdag 28 maart 2012

Home sweet home?

De politie wil graag uw aandacht voor het volgende:

Zondagmorgen jongstleden werd er door de vrouw des huizes en haar kleuterdochter brownies gebakken.

Ze zetten het beslag heel huiselijk in de oven en wachten zo'n 30 minuten. Het eindresultaat zag er zeer goed uit!
Tot zover niets vreemds aan de hand.

Let op: volgende foto bevat een zeer schokkend beeld en is daarom ook niet geschikt voor jeugdige kijkers.



LEEG!!!!!


De politie wil graag antwoord op de volgende vragen:

- wie was er zondag 25 maart in dit huis aanwezig
- wie heeft zich een toegang verschaft tot de brownies zonder te vragen
- zijn de brownies stiekem meegenomen

Sporenonderzoek heeft tot dusver niets opgeleverd. Ook een zeer grondige toet- en handeninspectie heeft niet mogen baten.

De politie tast volledig in het duister.


'home sweet home' is een idee van Barbara

5 opmerkingen:

Sjaantje zei

Hahahaha geweldig!!
Er zit denk ik niks anders op dan nieuwe te bakken :-)

Nicole zei

Wás ik zondag 25 maart jl maar aanwezig!!!

vervlogen dagen zei

Rillingen lopen over mijn rug. Ha ha.

Linda zei

Je had laatst de post giveaway bij me gewonnen. Als je nog belangstelling hebt moet je even je mailadres achter laten op m'n blog. Dan stuur ik het alsnog op :-)

Liene zei

;-)