maandag 14 november 2011

Count them





Count them, every single one.

Zo heb ik deze week mijn trainingsschema afgerond (start to run door Renate Wennemars) en kan ik een uur achter elkaar hardlopen! (en dat terwijl ik voor januari dit jaar beweerde dat sport voor mensen is die niet weten wat ze met hun vrije tijd moeten doen).

Ook heb ik de naaimachine weer liefdevol in mijn armen gesloten. Geinspireerd door vele blogs (waaronder deze) en ook door de creativiteit die ik afgelopen heb mogen meemaken bij Holy Stitch

En de ring? Een erfstuk van mijn oma. Zo is ze altijd dichtbij.

Meer zegeningen zien?Anki is initiatiefneemster en bij haar vind je al de namen van de kandidaten.

8 opmerkingen:

vervlogen dagen zei

Diep onder de indruk van het hardloop verhaal. Al vaak geprobeerd, nooit gelukt. Zwaai wel drie keer per week manlief uit, die dan voor anderhalf uur wegblijft, telt dat ook?

Sjaantje zei

Wauw een uur!! Wat goed!

Fien zei

een uuhuur?
WOW
diepe buiging

Debora zei

Van harte met je hardlopen! Heel erg knap. En nog hippe hardloopkleren ook... Maar de sjaal is ook tof zeg.

Anoniem zei

Waaaauw voor het lopen!! (ik hoor nog steeds tot de categorie die niet sport - tenzij je het avondlijk op- en aflopen van de trap voor een huilende kleuterzoon meetelt??)

En waaaauw voor de naaicreaties! (ik hoor nog steeds tot de categorie die geen tijd heeft, of die te moe is - zie bovenstaand traploopverhaal...)

Anna zei

Start to run....ik heb het ooit een blauwe maandag geprobeerd, maar ver ben ik niet gekomen, dus extra veel applaus voor jou, wat gooooeeeed! En mooie ring & maaksels, helemaal goed

Unknown zei

Ik ga nu ook maar weer beginnen met rennen:)

maarnietvangrijs zei

Ik loop een beetje achter met lezen (oh ja, niet alleen met lezen, haha, hardlopen doe ik überhaupt niet! Hulde hulde voor jou!), dus ik zie deze post nu pas. Wat een leuke sjaal heb je gemaakt en wat een lief meisje heeft hem om!!