donderdag 21 maart 2013

Koekje!

Multitasken?
Ik doe het niet meer. Lang leve het trage leven. Waarbij je nog aandacht hebt voor de omgeving. Niet meer wordt afgeleid door een oplichtend beeldscherm van de mobiel terwijl je ondertussen je tanden staat te poetsen. 
Waar er weer tijd is voor koekjes bakken.
Chocoladekoekjes!
Even weg met de smartphone (alweer, ik leer het nog wel eens) en samen met de kinderen koekjes bakken.
Officieel moet dan de muziek ook nog uit, zodat  je helemaal één met het koekje wordt. Maar dat gaat mij dan weer net even wat te ver.




Volgende stap? Declutter! Geinspireerd door deze site. Voor de vakantie wil ik het gehele huis door mijn handen hebben laten gaan. Weg is weg. Opgeruimd staat netjes. Eerste keukenkastje is trouwens al opgeruimd. Maar uh, schoenen blijven een uitzondering. Daar kun je nooit genoeg van hebben. Toch?

Geen opmerkingen: